Search This Blog

Gosip Neelofa – Suka, Puja Atau Benci Saya, Itu Hak Mereka


Boleh dikatakan tahun 2012 adalah tahun penuh kontroversi buat si cantik manis Neelofa.Kontroversinya bersama Anzalnagosip percintaannya dengan Hans Isaac dan macam-macam lagi cerita tentang dirinya telah timbul sepanjang tahun ini.
lofa
Namun Neelofa menganggap semua kontroversi itu tidak begitu memberi kesan daripada segi kariernya. Bagi Neelofa, peminat mempunyai hak untuk membenci, menyukai atau memuja dirinya. Kata Neelofa kepada Kosmo:-
Kini apabila ada terbaca tentang diri sendiri dalam akhbar dan sebagainya, memang geram pada mulanya. Namun setelah itu saya fikir jika mereka suka saya, memuja saya ataupun membenci saya, ia adalah hak mereka. Ini kerana jika Allah sudah tetapkan rezeki saya, ia tetap ada dan sama sahaja. Melainkan saya sendiri yang buat perangai, itu memang seperti mencari nahas sendiri. Namun, mungkin dari segi karier tidak begitu memberi kesan. Bagaimanapun dari segi persepsi orang terhadap saya, memang mereka akan punya tanggapan serong terhadap diri
lofa
Yang menariknya, kontroversi yang melanda Neelofa membuatkan dirinya mahu bekerja lebih keras untuk keluar daripada kepompong isu tersebut. Kiranya kontroversi menjadi pembakar semangat buat Neelofa untuk lebih menonjolkan bakatnya. Namun Neelofa menerangkan kebanyakan kontroversi yang melanda dirinya adalah berpunca daripada orang ketiga.
Memang tidak dinafikan sejak awal terlibat dalam industri seni hiburan tanah air, kontroversi tentang saya kelihatan seperti tidak putus-putus. Ada sahaja cerita yang akan keluar tentang diri saya dan kebanyakannya cerita daripada pihak ketiga. Bagaimanapun, kontroversi yang selalu melanda diri saya ini bukannya daripada diri sendiri, namun ia tentang ramai orang yang bercerita tentang itu dan ini. Saya perlu katakan, perkara ini bukan diminta tetapi ia hadir secara tidak disangka.
lofa
Kijang Galah suka dengan semangat yang ditunjukkan oleh Neelofa. Apa pun semoga tahun 2013 yang akan menjelma tidak lama lagi akan lebih menonjolkan bakat Neelofa berbanding kontroversi. Sudah tiba masanya untuk kontroversi dikurang dan prestasi ditingkatkan. All the best dan good luck untuk Neelofa.
SES by business degree online promotion team.