Search This Blog

Caras : Penyanyi Wanita Bercuti Ke Phuket Bersama Kekasih ‘Nigga’?


Biasalah hujung tahun, semua orang akan pergi bercuti. Tak silap, banyak juga foto-foto percutian beberapa orang artis tempatan bersama keluarga. Ada yang ke Sydney, ada yang ke Perancis dan ada juga yang didalam Malaysia saja. Terima kasih kepada laman Instagram.
Tetapi dalam kesibukan semua orang bercuti, awal bulan ini, kelibat seorang penyanyi rap wanita dari sebuah kumpulan telah dilihat bersama seorang lelaki ketika menaiki penerbangan sebuah syarikat tambang murah tempatan ke Phuket. Apa yang lebih menarik, sumber memberitahu bahawa teman lelaki penyanyi wanita ini adalah seorang ‘nigga’.

Tambah sumber lagi, kemungkinan besar penyanyi wanita ini tidak tahu bahawa ada orang yang mengenalinya didalam penerbangan tersebut kerana ketika didalam kabin, tanpa segan silu penyanyi ini selamba meletak kepala diatas bahu kekasih ‘nigga’-nya.
Tak kisahlah siapa pun kekasih penyanyi ini, nak bercinta dengan siapa pun pergilah. Tapi persoalannya, apakah status hubungannya bersama teman lelaki yang juga merupakan anggota kumpulannya? Adakah mereka masih bersama atau pun ‘nigga’ yang dilihat bersama penyanyi wanita ini hanyalah seorang lagi anggota baru kumpulan mereka?
Kijang Galah: Once you go black, you never go back.


SES by business degree online promotion team.